loading...
آموزش کامل کسب درآمد در اینترنت
ماهی بازدید : 50705 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)

گفتنی است که تعداد بانک های اینترنتی که می توان در آنها حساب اینترنتی داشت بی شمارند که از این بانک ها می توان بهAlertpay، E-Gold  ، Paypal  ، Liberty Reserve و نام برد که متاسفانه در ایران به علت تحریم امکان استفاده از این بانک های اینترنتی وجود ندارد (جدیدا از Liberty Reserve  هم بدون پروکسی و ف شکن نمی شود استفاده کرد ) در این میان سایت هایی هستند ، که با روش هایی می توان از آن استفاده کرد اما پرفکت مانی که در ادامه معرفی می شود نه تنها نام ایران در بین کشور های آن وجود دارد بلکه به هنگام ورود به سایت با منویی به زبان فارسی رو به رو می شویم که در نوع خود نکته جالبی است و دلیل مناسبی برای اطمینان به این بانک اینترنتی است که شک و تردید برخی از دوستان را نسبت به کار با سایت های خارجی تا حد زیادی مرتفع می کند ، درست است که این بانک تقریبا از بانک های جدید به حساب می آید اما جای پیشرفت آن و اعتماد به آن ، خصوصا از جانب کشور هایی که در تحریم هستند مانند کشور خودمان بسیار است از این رو تو صیه می کنیم کسانی که از سایر حساب ها استفاده می کنند یک حساب پرفکت مانی هم برای فعالیت مطمئن تر داشته باشند و برای خود از الان یک حساب اینترنتی در این بانک رزرو کنند چراکه در ادامه فعالیت های این وبگاه سعی خواهد شد که به معرفی سایت های خارجی معتبری بپردازیم که از این بانک پشتیبانی کرده و به آن پرداخت دارند.

همانطور که گفته شد این سایت که در واقع یک بانک اینترنتی است به زبان فارسی می باشد پس فکر نکنم نیازی به آموزش و نحوه ثبت نام باشد.

فقط یک تفاوت مهم در این بانک نسبت به سایر بانک ها هست و آن این است که در هنگام Login کردن به سایت پرفکت مانی بایستی E-Mail ای را که به سایت داده اید را چک کنید چون علاوه بر User و Passwrod ای که وارد می کنید رمز Pin هم از شما خواسته می شود که در همان لحظه به E-mail شما فرستاده می شود و برای هر بار لاگین کردن و ورود به سایت رمز پین جدیدی به شما تخصیص می دهد .

برای ثبت نام در این بانک مناسب برای ایرانیان بر روی لینک ثبت نام زیر کلیک کنین :

            

   افتتاح حسابPerfect Money

ثبت نام در بانک آلرت پی :

ثبت نام در بانک آلرت پی

1 - بر روی گزینه signup کلیک نمایید

2 - در قسمت Choose your Country یک کشور انتخاب نمایید . مثلا آلمان Germany و سپس بر روی تصویر مربوط به PersonalStarter کلیک کنید.

3- در قسمت First Name یک نام خارجی وارد کنید. مثلا john یا Enrique

4- در قسمت Last Name  یک فامیل خارجی برای خود انتخاب کنید. مهم نیست که این نامها واقعی باشند یا خیر.

مثلا انتخاب کنید kolerna

5- در قسمت Phoneهم یک شماره تلفن بدهید.

6- در اینجا Address 1 یک آدرس وارد کنید

7- در این قسمت یک شهر را انتخاب کنید City / Town : مثل Berlin

8- Region اینجا بنویسید : N/A

9- PostalCode: و حال یک کد پستی 10 رقمی بنویسید. و سپس کلید Next را بزنید

10- در صفحه بعد در قسمت Email Address ایمیل خود را وارد کنید.

11- در قسمت Password یک پسورد برای خود را وارد کنید

12- در قسمت Re-enter Password پسورد بالا را تکرار کنید.

13- حال باید به 2 سوال که از خود می پرسید و آنرا در سایت ثبت می کنید پاسخ دهید. فراموش نکنید که ایمیلی را که در سایت ثیت نمودید و پسوردی را که چند لحظه پیش انتخاب کردید و پاسخ سوالاتی که هم اکنون وارد خواهید کرد را در جایی یادداشت نمایید زیرا بعدا به آنها نیاز خواهید داشت.

14- در قسمت Question 1 یک سوال برای خواد انتخاب نمایید. مثلا آخرین سوال را انتخاب کنید که نوشته CityOfBirth که یعنی در کدام شهر متولد شده اید.

15- در قسمت Answer 1 یک جواب به سوال فوق بدهید. مثلا بنویسید Tehran یا shiraz و یا حتی مثلا berlin . مهم این است که بعدا یادتان باشد که به این سوال چی جواب داده بودید

16- در قسمت Question 2 باید یک سوال دیگر هم مطرح نموده و به آن پاسخ دهید. به عنوان مثال What isyourfavoriteanimal را انتخاب نموده و نام یک حیوان را در مقابل آن بنویسید

17- و سپس حروف و اعدادی را که در پایین صفحه مشاهده می کنید را وارد نموده و پس از تیک زدن گزینه Iagree to AlertPay's بر روی Register کلیک کنید

18- در صفحه بعد چنین پیامی را مشاهده خواهید کرد :

Thank you for registering withAlertPay!

An email has been sent to the email addressyou entered. Please log in to your email account and click on the link tovalidate your email to continue the registration process

اگر چنین پیغامی مشاهده نشد یعنی اینکه یکی از  موارد را اشتباه وارد کردید که باید آنرا اصلاح نمایید

  حال باید به ایمیل خود مراجعه نموده و ایمیلی را که سایت آلرت پی برای شما ارسال نموده است را باز نموده و بر روی لینکی که داخل آن است کلیک کنید تا حساب شما فعال شود.

بعد از کلیک روی لینکی که توسط کمپانی آلرت پی ارسال شده بود شما وارد صفحه ای از سایت آلرت پی می شوید که ایمیل شما در آنجا نوشته شده است و شما باید پسوردی را که در زمان ثبت نام در سایت آلرت پی انتخاب کرده بودید را در کادر زیر آن وارد کنید تا بتوانید وارد حساب خود شوید

ثبت نام در بانک libertyreserve

باز کردن حساب درLibertyReserve  :

این بانک بهترین و مناسب ترین بانک برای ایرانیان میباشد . بیشتر سایتهای مالیفعالیتهای مالی خود را به بانك Liberty Reserve انتقال دادهاند به همین جهتمتقاضیان این بانك رو به افزایش است . این بانک در کشور پاناما به ثبت رسیده است پس از نظر تحریماتی هیچ مشکلی برای کاربران ایرانی بوجود نمی آورد .

توجه:در بسیاری از سایتها Liberty Reserve به اختصار با عنوان LR شناخته میشود

ابتدا به سایت بانك Liberty Reserve وارد شده و بر روی Create Account كلیك كنید .

د ر این بخش دو كار را  انجام دهید، ابتدا ایمیل خود را وارد كرده و بر روی كلید Submit كلیك كنید یك ایمیل حاوی activation code برای شما ارسال خواهد شداكنون این كد را در قسمت پایین وارد نموده و بر روی كلید Next كلیك كنید 

شروع به پر کردن فرم کنیدضمن اینکه تمام اطلاعاتی رو که وارد می کنید در گوشه ای روی کاغذ برای خودتون بنویسید تا بعداً دچار مشکل نشید .

نکات :

 پسورد شما باید ترکیبی از عدد و حروف باشه مثلاًnbv54d

تمامی اطلاعات شما باید حقیقی باشد مثل اسم و فامیل و آدرس و تلفن و... master key  باید یک عدد سه رقمی باشه.

 login pin   بایدیک عدد پنج رقمی باشه .

 securty questioan   را یک گزینه انتخاب کنید و جوابش رو بدید ( سوال و جواب رو هم حتماً به خاطر بسپارید)

 personal welcome   یک عبارت برای اینکه وقتی صفحه شخصیتون باز میشه نمایش پیدا کنههر چی دوست دارید بنویسید

turing number  یا همون کدی که میبینید رو وارد کنید و I Agree   کنید.

 در صفحه جدید اطلاعاتی که شما وارد کردید برایتان می آید

Your registration is NOT yet complete! You MUST login to activate your account and complete your registration!An e-mail containing your new account number was sent to your e-mail address.

Please check your spam folder if you cannot find our e-mail. You may try to open a new account with a different e-mail if you fail to receive our e-mail.

  و سایت این پیغام را داده که به این ایمیلی که شما وارد کردید یک ایمیل ارسال کرده که شماره حساب  account number  شما در اون ایمیل است(البته هنوز ثبت نام تمام نشده و بعد از loginکردن دو مر حله دیگه داره

حالا به ایمیلتون برید و شماره حسابتون رو از تو ایمیل یادداشت کنید.

سپس به آدرس سایت برگردید و login  کنید:

حالا شماره حسابتون رو  و پسورد و master key و  login  key  رو همونطوری که از قبل به سایت دادید   وارد کنید تا ادامه ثبت نام رو انجام بدید :

سایت در صفحه جدید موجودیتون رو نوشته و   نوشته  که ثبت نام کامل نشده  و  سه part  دیگه مونده  روی ادامه  ثبت نام کلیک کنید :

تمام اطلاعاتتون رو همونطوری که هست وارد کنید  مثل تلفن و آدرس و کشور خودتون و رویstate رو هم N/A    وارد  کنید و کد پستی خودتون رو هم وارد کنید. و این مر حله و مرحله  بعد  فقط اطلاعات  شخصیه که  باید  دقیقاً همونطوری که هستن باید واردبشوند نهایتاً تو صفحه سوم ثبت نامتون تایید میشه.

**تذکر: من به شما بانک LibertyReserve  را توصیه می کنم  چون ایران را تحریم نکرده وهیچ مشکلی برای کاربران ایرانی بوجود نمی آورد .

برای ثبت نام در سایتهای خارجی یکی از این حسابها کافیست و ما برای اطلاع چند مورد دیگر را ذکر می کنیم

آموزش افتتاح حساب بانک بین المللی آلرت پی به صورت رایگان

 

سایت نئوباکس درآمد شما را به صورت الکترونیکی به حساب بانکی شما در آلرت پی وارد میکند ، پس از آن شما میتوانید آن را مستقیماً در فروشگاههای اینترنتی خرج کرده و یا توسط صرافی های معتبر به پول نقد ریالی تبدیل کنید.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

کل مراحل ثبت نام کمتر از 5 دقیقه طول میکشه .

برای ورود به آلرت پی باید از برنامه رایگان و مخصوص زیر استفاده کنید(لینک اصلاح شد!!) :

http://e-neo.persiangig.com/image/neobux/usejump/Usejump_0.10.5_Last_Version.ExE

این برنامه یک مرور گر قدرتمند هست برای باز کردن سایت های مختلف که ایران رو تحریم کردند. , و یا سایتهایی که ایران اونا رو تحریم کرده !!!! و هیچ تنظیماتی نیاز نداره و بعد از نصب به سادگی میتوانید از اون استفاده کنید.

این هم عکس از محیط برنامه و یه راهنمایی کلی :

بعد از نصب برنامه ، برای شروع ثبت نام توسط اون برنامه وارد همین صفحه بشید و ادامه مطلب رو از طریق اون برنامه بخونید :

 

 

 

برای شروع اول روی  لینک زیر کلیک کنید :

 

AlertPay.com


و یا آدرس زیر را توسط مرورگر use jump باز کنید  :

https://www.alertpay.com/?X1mvDviUISVQdq2b7%2bcpmQ%3d%3d

 

بعد از این که صفحه باز شد روی دکمه Sign Up Now کلیک کنید

 

 

بعد وارد یک صفحه دیگه میشید ، که به ترتیب زیر عمل کنید :

1. Choose your country:

باید کشور خودتو رو وارد کنید ، کشور ایران به دلیل مسائل سیاسی توی لیست نیست ولی نگران نباشید ، این اصلاً مهم نیست و سایت برای شما محدودیتی را به وجود نمی آورد ، من پیشنهاد میکنم کشور ترکیه (turkey) رو انتخاب کنید.

حالا با هم میریم مرحله بعدی :

2. Choose your account type:

در این قسمت شما باید نوع حساب بانکی خودتون رو انتخاب کنید . شما کنار گزینه Personal Starter  تیک بزنید (یعنی روی دایره کنارش کلیک کنید )

مرحله اول به همین راحتی تموم شد ! حالا پایین صفحه روی دکمه NEXT کلیک کنید تا وارد صفحه جدید بشید.

حالا وارد صفحه ای شدید که از شما اطلاعات حسابتون رو می خواد ، با هم دیگه این مرحله رو هم به سادگی مرحله قبل پیش میریم :

:Contact Information

در قسمت First Name: یه اسم کوچیک بنویسید (اسم خارجی باشه بهتره ) مثل joun , benjamin , ana ,...

در قسمت Last Name: یه اسم فامیل بنویسید ، مثل mcqueen , mogan , یا هر چیز دیگه ای

در قسمت Address Line 1: باید یه آدرس بنویسید (توجه کنید که این آدرس اصلاً مهم نیست که واقعی باشه یا نباشه !) من خودم آدرس Carl of Ossietzky road 53 01826 Goerzlitz رو وارد کردم T شما هم میتونید همین رو وارد کنید .

قسمت Address Line 2: رو خالی بگذارید.

در قسمت City / Town: اسم یه شهر رو بنویسید ، مثلاً اگه کشور ترکیه رو تو مراحل قبل انتخاب کردید ، میتونید اینجا بنویسید استانبول (البته با حروف انگلیسی)

قسمت Country: خودش توسط سیستم پر شده چون قبلاً اون رو انتخاب کردید .

در قسمت Region: عبارت روبرو رو بنویسید : N/A

در قسمت Postal Code: باید یه کد پستی وارد کنید . من خودم  عدد 

در قسمت Country Of Citizenship: دوباره همون کشور ترکیه رو انتخاب کنید.

در قسمت Home Phone: یه تلفن بنویسید .

قسمت Work Phone: رو خالی بگذارید .

قسمت Mobile Phone: رو اگه دوست داشتید شماره موبایلتون رو بنویسید ولی اگر خالی بگذارید هم اشکالی نداره.

در قسمت Occupation: باید شغل خودتون رو وارد کنید ، من خودم گزینه student (یعنی دانشجو) رو انتخاب کردم.

در قسمت Date Of Birth: تاریخ تولد خودتون رو به میلادی وارد کنید. (هر تاریخی رو بزنید اشکالی نداره!)

 

حالا با کلیک بر روی گزینه NEXT وارد مرحله بعدی بشین

خوب همون طور که میبینید مرحله دوم هم به سادگی تموم شد با هم به مرحله بعد میریم :

AlertPay Account Login :

تو این مرحله شما باید اطلاعات نحوه ورود به حسابتون رو وارد کنید که با هم مرور میکنیم :

در قسمت Email Address: آدرس ایمیل خودتون رو وارد میکنید .

در قسمت Re-enter Email Address: همون آدرس ایمیل رو که در قسمت بالا وارد کردید دوباره وارد کنید.

در قسمت Password: یک پسورد وارد کنید. (برای امنیت بیشتر بهتره که بیشتر از 8 رقم باشه)

در قسمت Re-enter Password: همون پسورد رو که بالا وارد کردین دوباره بنویسید.

در قسمت Transaction PIN: باید یک کد برای نقل و انتقال پول خود انتخاب کنید ، این پین امنیتی حساب شما می باشد ، فقط شما آن را می دانید این پین می تواند از 4 تا 8 عدد باشد.

در قسمت Re-enter transaction PIN: همون کدی که در قسمت Transaction PIN وارد کردید دوباره بنویسید.

Password Recovery

در این قسمت شما اطلاعاتی رو وارد میکنید که در صورت گم کردن پسورد حساب خود به وسیله اونها میتونید پسورد خودتون رو دوباره به دست بیارید.

در قسمت Security Question #1: شما باید یک سوال امنیتی را از بین سوال های موجود انتخاب کنید ، مثلا می توانید گزینه City of Birth رو به معنی (شهر محل تولد) انتخاب کنید.

در قسمت Answer #1: شما باید جواب سوال بالایی که انتخاب کردید رو بنویسید ، مثلاً اگر همون سوالی که در بالا گفتم رو انتخاب کردید می تونید اسم شهر محل تولد خودتو رو بنویسید ، مثل tehran , shiraz یا هر جای دیگه.

در قسمت Security Question #2: شما باید یک سوال امنیتی را از بین سوال های موجود انتخاب کنید ، مثلا می توانید گزینه Wath is your favorit City رو به معنی (شهر مورد علاقه شما چیست ؟) انتخاب کنید.

در قسمت Answer #2: شما باید جواب سوال بالایی که انتخاب کردید رو بنویسید ، مثلاً اگر همون سوالی که در بالا گفتم رو انتخاب کردید می تونید اسم شهر مورد علاقه خودتو رو بنویسید ، مثل tehran , shiraz یا هر جای دیگه.

Third Party Information

در این قسمت گزینه No رو انتخاب کنید.

Word Verification

در این قسمت کد امنیتی رو که در عکس نشون میده در کادر پایینش وارد کنید.

User Agreement

در این قسمت کنار عبارت I agree to AlertPay's  User Agreement تیک بزنید.

 

حالا روی دکمه REGISTER کلیک کنید.

تبریک میگم ، شما سومین مرحله رو هم به پایان رسوندید ، حالا با هم به سراغ مرحله آخر میریم .

وقتی شما روی دکمه REGISTER کلیک کردین و وارد صفحه جدیدی شدید به معنی این هست که تا اینجا بدون مشکل جلو اومدین ، حالا باید برین و به ایمیل خودتون سر بزنید ، یک ایمیل از طرف سایت برای شما فرستاده شده و با باز کردن اون شما یک لینک به صورت

https://www.alertpay.com/V.aspx?c=XXXXXXXXXXX

میبینید که باید روی اون کلیک کنید. یا این که آدرس اون رو در مرورگر خود کپی و اینتر کنید.

توجه : به جای عبارت XXXXXXXXXXXX  عبارت دیگری از طرف سایت برای شما مشخص شده است.

 

با کلیک بر روی اون لینک شما وارد صفحه بانک شده و در اون صفحه از شما ایمیل و پسورد خودتون رو که هنگام ثبت نام وارد کردین رو میپرسه ، شما با وارد کردن و تأیید اونها وارد حساب بانکی خود میشوید.

 

تبریک میگم شما اکنون تبدیل به یک فرد با کلاس با یک حساب بانکی جهانی  شدید.!!!

حالا برید به دوستاتون پز بدین و کیفش رو ببرید :D

نکته: ایمیلی که برای موقع ثبت نام در آلرت پی استفاده کردید همان شماره حساب شماست که باید برای ثبت نام و فعالیت در نئوباکس از آن استفاده کنید.

 

نحوه باز حساب پیزا برای انتقال و برداشت پولتان

 

توضیحاتی که میدم کاملا برای دوستاتی که داخل ایران هست اند  صدق میکنه:
 همانطور که گفتم برای برداشت پولتون شما نیاز به حساب پیزا یا پی پال دارید.
این دو نوع حساب از معتبرترین حساب های بین المللی و البته اینترنتی هست اند و دلیل استفاده از این حساب ها اینه که شما برای برداشت پول یا انتقال پول به سایت های اینترنتی لازم نیست مشخصات حساب شخصیتون رو به سایت مورد نظر بدین و در عوض این نقل و انتقال رو میتونید با باز کردن حساب پی پال یا پیزا انجام بدین. در حقیقت این حساب ها بعنوان حساب بانکی واسط برای شما کار می کنند و شما با افتتاح حساب در پی پال یا پیزا و وارد کردن ایمیلتون بعنوان نام کاربریتون، تمام نقل انتقالات را با ایمیل خودتون (بعنوان نام کاربری حساب) انجام میدین. پس هم امنیت و هم سرعت بسیار بیشتره. این حساب ها برای فیلتر هست اند و شما حساب بانکی داخل ایران را نمیتونید مستقیما به این حساب ها وصل کنید ولی با فیلتر شکن به راحتی میتونید حساب پیزا باز کنید و برای نقد کردن پولتون هم کارهای زیر رو میتونید انجام بدین. پس نگران نقد شدن پولتون نباشید و این کار روزانه در ایران در حال انجام شدنه.
شما اگر پولی از طریق پیزا دریافت کنید (مثلا از نئوباکس) میتونید پول داخل حساب رو از سه طریق نقد کنید:

1.      به صرافی هی آنلاین ایرانی مراجعه کنید و معادل ریالی اش را دریافت کنید.
2.      به بازارهای اینترنتی ایرانی مراجعه کنید و معادل ریالی اش را دریافت کنید.
3.      به خود ما دلارهاتون روبفروشید و معادل قیمت روز بازار وجه ریال دریافت کنید.
همچنین اگر خواستید پولی با پیزا انتقال یا در سایتی خرج کنید مینونید از این این دو طریق اقدام کنید:

1.      از بازاها یا صرافی ها ،  دلار پیزا بخرید و انها هم دلار رو به حساب شما می فرست اند.
2.      از طرق سایت ما اقدام کنید و ما به حسابتون طبق قیمت بازار دلار پیزا واریز میکنیم.
برای دوستان خارج کشور:
علاوه بر کارهایی که بالا توضیح دادم شما میتونید با وصل کردن حساب شخصیتون در خارج از کشور به این حساب ها به راحتی نسبت به نقل و انتقال پولتون اقدام کنید، که البته نیاز به کارت اعتباری ویزا یا مستر دارید.

اکنون برای باز کردن حساب طبق مراحل زیر عمل کنید:

برای افتتاح حساب بر روی عکس زیر کلیک کنید:


صفحه سایت پیزا باز میشود. بر روی کلمه sign up now کلیک کنید:




  1. بدلیل اینکه پیزا برای ایران بلاک هست ، نیاز دارید تا کشور ئیگری را انتخاب کنید. کشوری را انتخاب کنید که وی_ پی _ان (vpn) شما،  مربوط به آن کشور است. اگر از نوع کشور و آی_ پی  خود خبر ندارید، در گوگل عبارت show my IP location را تایپ کنید و سایت های زیادی را خواهید دید که ای پی و کشور را به شما نشان می دهند.
  2. این گزینه را انتخاب کنید.



در این محله فرم ثبت نام برای شما باز می شود. طبق دستور العمل زیر فرم را پر کنید:

  1. عنوان برای خود انتخاب کنید.
  2. نام کوچکتان را وارئ کنید.
  3. نام خوانوادگی اتان را وارد کنید.
  4. نام یک خیابان را وارئ کنید. مثلا Brick field 
  5. چیزی وارد نکنید.
  6. نام شهر بنویسید. مثلا اگر کشور انتخابی شما انگلستان هست شهر Liverpool را بنویسید.
  7. اسم ایالت یا استان هست که میتونید از همون لینکی که کشورتون رو فهمیدید چیه، نام ایالت رو نیز ببینید. مثلا اینجا West Land میباشد.
  8. کد پستس متناسبیا شبیه کد پستس در اون کشور بنویسید.
  9. دوباره کشورتون رو انتخاب کنید.
  10. شماره تلفنی متناسب با شماره تلفن های کشوری که انتخاب کردید وارد کنید. مهم نیست که چه شماره تلفنی باشد، فقط متناسب با فرمت شماره تلفن اون کشور باشه کافیه.
  11. زمینه و حیطه کاریتون رو انتخاب کنید.
  12. تاریخ تولدتون را به میلادی وارد کنید.
  13. next step را برای ادامه ثبت نام کلیک کنید.

 


قدم دوم افتتاح حساب:

  1. ایمیل خود را وارد کنید ( ترجیحا ایمیلی را وارد کنید که در هنگام ثبت نام در نئوباکس در قسمت paypal/payza نوشته اید).
  2. کلمه عبور انتخاب کنید.
  3. کلمه عبورتان را تکرار کنید.
  4. یک پین کد انتخاب کنید. این پین کد برای نقل و انتقال لازم می باشد پس آن را به خاطر بسپارید.
  5. پین کد خود را دوباره وارد کنید.
  6. یک سوال امنیتی انتخاب کنید.
  7. جواب سوال امنیتی را بنویسید. نوع جواب مهم نیست فقط آن را به خاطر بسپارید چون اگر کلمه عبورتان را زمانی فراموش کنید با این سوال می توانید کلمه عبور خود دوباره دریافت کنید.
  8. no را انتخاب کنید.
  9. کلمه ای را که در کادر برای شما به نمایش درآمده را بنویسید.
  10. تیک را بزنید.
  11. final step را کلیک کنید.



اکنون صفحه زیر ظاهر شده که نشان میدهد ثبت نام شما تقریبا تمام شده و ایمیلی برای شما ارسال شده:


به ایمیل خود رفته و پیغام پیزا را باز کنید و بر روی لینکی که برای تکمیل کردن ثبت نام لازم هست کلیک کنید:



اکنون حساب شما تکمیل شده و صفحه حساب خود را می توتنید ببینید:


 

برای ثبت نام در سایتهای خارجی مهمترین کار ابتدا ایجاد حساب بانکی  است که باید پولتان را به ان حساب منتقل نمایید

برای افتتاح حساب بهتر است از ای پی بجز ای پی ایران استفاده نمود برای این منظور از پروکسی باید استفاده نمود پروکسی هایی مانند تور یا فری گیت

نحوه افتتاح حساب اینترنتی

معروفترین بانکهای اینترنتی جهان به ترتیب شهرت عبارتند از :

PAY PAL

E-GOLD

ALERTPAY

LIBERTYRESERVE

ALERT GOLD

اینها معروفترین بانکهای اینترنتی هستن که معمولاً اسم همشون رو شنیدید. ما از باز کردن حساب در سه بانک اول محرومیم به علت تحریم بودن ....  پس حالا چه کار باید کرد ؟

بانک اول را که بی خیال شوید چون به محض اینکه  متوجه شود شما ایرانی هستید به سرعت حسابتان را 

می بندد و اما بانکe-gold وAlertpay  شما نمی توانید با "آی پی " ایران وارد شوید .باید

حتما از وی پی ان و"آی پی اختصاصی " وارد سایت شوید .

نحوه خارج کردن پول ازحساب ایگولدچگونه است ؟

می توانیم کلیه درآمدهاراتوسط یک چک ازe-goldدریافت کنیم ویاباداشتن حساب ارزی دریکی ازبانکهای ملی یارفاه یاتجارت آنرادریافت کنیم ویااینکه موجودی خودررابه ازای مثلاهردلار850تومان به حساب کسانی که درایران هستندوخریدار آن هستندبفروشیم .

دریافت وجه ازطریق این سایت وانتقال آن به ایران به راحتی ممکن است از بين همه اين حسابها حساب paypal يا payza پيشنهاد مي شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتربه سایت https://www.e-gold.com مراجعه کنید.

چگونگی ثبت نام درسایت ایگولد                         

قبل ازکارباسایت ایگولدبایدبدانیدکه به دلیل اینکه ایران درتحریم قرارداردشمانمی توانیدبا"آی پی "ایران به سایت ایگولددسترسی پیداکنید.اگراین کاررابکنیدتمام پولی که درحساب شمادرسایت ایگولدوجودداردتوسط ایگولدضبط خواهدشدوشمابه هیچ عنوان نمی توانیدآن رابازپس بگیریدبنابراین قبل ازورودبه سایت ایگولدحتمااز"وی پی ان"که "آی پی اختصاصی"داشته باشداستفاده کنید.این "وی پی ان" و"آی پی اختصاصی"رامی توانید که  این خدمات راارائه می کنندتهیه فرمایید.

برای عضویت درایگولدلینک زیرراواردکنیدتاواردصفحه ثبت نام ایگولدشوید:

https://www.e-gold.com

سپس گزینه زیرراانتخاب کنید:

https://www.e-gold.com/newacct

پس ازورودبه سایت ایگولدبرروی صفحه بازشده موافقت خودراباکلیک برروی لیسانس اعلام کنید(یعنی برروی I AGREEکلیک کنید)

1-Account Name    

Account Name : نام دارنده حساب

Description : توصیف خودتان / غیرضروری         

Additional / description : توصیحات اضافی / غیرضروری

2-User Name

User name :نام حساب یوزرنیم

Description : توصیف خودتان /غیرضروری

3-point of contact

Name : نام شما

Address : آدرس محل سکونت شما

City : شهر

State/province : استان

Country/ZIP/postal code : کشور/کدپستی

4-passphrase

New e-gold account passphrase : پسورد 6 رقمی

New e-gold account passphrase again : تکرار پسوردبالا

5-turing number entry

Enter the sequence of random numbers displayed in the above grid :

شماره تصادفی بالارا وارد نمایید

بعدازپرکردن رویopenکلیک کنید تاحساب شماافتتاح شود . اگراین کاردرست انجام شودپیغام زیر به ایمیلتان فرستاده می شود

Your  new  e-gold  Account   Number  is Being  sent  via email  to Yourmail@Yahoo.com

برای شمامی آیدکه به معنای این است که شماره حساب e-gold شما به آدرس ایمیل شما ارسال شده است .اطلاعات ایگولدخودرادرجایی مطمئن یادداشت کنیدوشماره حسابی که برای شماارسال شده ازایمیل خوددریافت کنیدتابرای پرکردن فرم عضویت درسایتها مورداستفاده قراردهید.

گاهی اوقات ممکن است ایگولدشماره حساب شمارادیربه ایمیلتان بفرستدویا اینکه به قسمت inbox ایمیلتان آن رانفرستاده باشد . در این صورت ممکن است ایمیل ارسالی ازطرف سایت ایگولد به قسمت bulkایمیلتان رفته باشد

 

 

 

 

 انتقال پولها به ایران

برای انتقال پول به ایران کارهای مختلفی میتوان انجام داد.  
روش1

1)ایجاد حساب ارزی در یکی از بانکهای داخلی مانند بانک تجارت.

2)عضویت در سایت http://www.londongoldexchanger.comو تکمیل فرم
مربوطه با توجه به حساب بانکی موجود در ایران.

3)انتقال پولها از e-gold به سایت فوق. و سپس انتقال پول از آن سایت به حساب ارزی در ایران.

روش2

1)انتقال پول به حساب افرادی که حساب ارزی داشته و در بانک مخصوص
londongoldexchanger
 نیز عضو میباشند.

2)انتقال معادل ریالی دلارهای پرداخت شده به فرد فوق به حساب داخلی شخصی
خودمان که توسط فرد فوق انجام خواهد شد
در پایان مجموعه لغاتی که شما در سایتهای خارجی خواهید دید با ذکر معنی شان عبارتند از:

این لغات را به خاطر بسپارید

عضو فعال active member
تبليغ كردن – انتشار دادن Advertise
مربوط ساختن – پيوسته Affiliates
موافقت Agreement
دردسترس - موجود Available
منفعت - سود Benefit
سال تولد Birth
جايزه BONUS
پول نقد – دريافت كردن Cash
كميسيون – حق العمل Commission
تاييد confirmation
كشور Country
كارت اعتباري credit card
سپردن – ذخيره كردن deposits
كسب كردن Earn
معاوضه  - مبادله exchange
رايگان free
جنسيت Gender
بين المللي International
بین المللی internationally
پيوستن – عضو شدن join
مرحله - سطح Level
عضو member
عضويت membership
پرداخت شبكه اي NetPay
پيشنهاد كردن offers
فرصت Opportunity
سفارش order
پرداخت paid
يك نوع حساب ارزي PayPal
پرداخت Payment
برداشت Payout
امتياز Point
برنامه program
از گرو در اوردن Redeem
ارجاعي Referral
درخواست request
ارسال send
بالا رفتن – ترقي كردن – عضو شدن sign up
مصرف كردن – خرج كردن spend
پرداختن پول Storm Pay
وظيفه – كار task
برنده winners

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد این مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 352
  • بازدید ماه : 230
  • بازدید سال : 9,072
  • بازدید کلی : 150,923